عصر اطلاعات age information

عصر اطلاعات age information

آپدیت نود 32/آپدیت ایست اسمارت/نرم افزار/مشکلات رایانه ای گلچین asre-info.ir
عصر اطلاعات age information

عصر اطلاعات age information

آپدیت نود 32/آپدیت ایست اسمارت/نرم افزار/مشکلات رایانه ای گلچین asre-info.ir

شما بگویید؛ بهترین گوشی‌های چینی متعلق به کدام برند است؟

شما بگویید؛ بهترین گوشی‌های چینی متعلق به کدام برند است؟

زمانی صفت «چینی» به کالاهای کم کیفیت و به درد نخور تعلق می‌گرفت و نمی‌شد از یک کالای چینی انتظار عملکردی به خوبی کالاهای آلمانی، ژاپنی، آمریکایی و کره‌ای داشت. اما اکنون برندهای چینی معتبر محصولات بسیار با کیفیتی تولید می‌کنند که در عین داشتن عملکرد بسیار خوب، قیمت مناسبی هم دارند و همین باعث شده تا مورد توجه و اقبال مردم قرار بگیرند.

برندهای چینی تولید کننده گوشی‌های هوشمند، در یکی دو سال اخیر فروش قابل توجهی در بازار موبایل داشته‌اند به طوری که از میان ۵ برند برتر بازار جهانی گوشی‌های هوشمند، ۳ برند متعلق به شرکت‌های چینی است. این آمار افزایش محبوبیت برندهای چینی را در میان خریداران گوشی‌های هوشمند نشان می‌دهد.

برندهای چینی

هواوی

ماه قبل و با انتشار آمار فروش کوارتر دوم تمامی برندهای تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، مشخص شد که شرکت چینی «هواوی» توانسته ۱۵.۸ درصد از سهم بازار گوشی‌های هوشند را به خود اختصاص دهد و با پشت سر گذاشتن اپل، رتبه دوم برترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص دهد. بر طبق این آمار فروش گوشی‌های هوشمند هواوی در سال جاری ۴۰.۹ درصد نسبت به مقدار مشابه در سال گذشته افزایش داشته است.

شیائومی

۶.۲ درصد از سهم بازار گوشی‌های هوشمند نیز متعلق به دیگر برند معتبر چینی یعنی «شیائومی» است. شرکت شیائومی که با تولید طیف گسترده‌ای از محصولات توانسته طرفداران قابل توجهی پیدا کند، در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند نیز در یکی دو سال اخیر توانسته توجه‌ها را به خود جلب کند. فروش گوشی‌های هوشمند شیائومی امسال ۴۸.۸ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است؛ این رقم بیشتر از تمام برندهای دیگر است. در حال حاضر شیائومی رتبه چهارم برترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند را در اختیار دارد و اگر این روند رو به رشد خود را ادامه دهد به زودی جایگاه سوم را از اپل خواهد گرفت.

اوپو

سومین برند چینی تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در بازار ایران نسبت به هواوی و شیائومی کمتر شناخته شده است، اما در حال حاضر ۸.۶ درصد از سهم بازار جهانی را در اختیار دارد. شرکت «اوپو» هم محصولات الکترونیکی متفاوتی تولید می‌کند و شرکت بزرگی در چین محسوب می‌شود. یکی از زیر برندهای اوپو شرکت «وان پلاس» است که دوسالیست وارد بازار تولید اسمارت فون‌ها شده و در همین مدت زمان کوتاه توانسته توجه‌های زیادی به سمت خود جلب کند.

سایر برندهای چینی

«زد ‌تی ‌ای» و «میزو» دیگر برندهای چینی تولید کننده گوشی‌های هوشمند که شاید به اندازه برندهای دیگر چندان شناخته شده نباشند اما حداقل در بازار چند میلیاردی چین عرضه می‌شوند و همین می‌تواند آن‌ها را از بسیاری از برندهای اروپایی بالاتر ببرد.

گوشی چینی

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد