ما یک هویت ماندگار را خلق می‌کنیم

بیش از 1 میلیون دامنه اینترنتی در ایران به ثبت رسیده است. اما چند دامنه اینترنتی به یک نام ماندگار تبدیل شده‌اند؟

کسب‌وکارهای زیادی برای آنلاین‌شدن عجله دارند و بی‌گدار به آب می‌زنند. نام‌هایی که خیلی زود از صحنه رقابت حذف می‌شوند. برای ماندگاری در فضای وب بیش از هر چیز به یک هویت متفاوت و ارزش‌آفرین نیاز داریم.

ما معتقدیم که طراحی وب‌ سایت یعنی خلق یک کسب‌ و کار جدید در دنیای اینترنت

مسیر تکامل کسب و کار شما نزد ماست ؛

خدمات ما

طراحی سایت و اپلیکیشن

ما برای موفقیت شما تمامی امکانات و خدمات طراحی وب سایت و اپلیکیشن را یک‌ جا جمع کرده‌ایم. از طراحی هویت اختصاصی شما تا امکانات متنوع برندینگ و فروش آنلاین محصولات به همراه حضور قدرتمند در نتایج جستجو، تنها یک اراده تا پرواز باقی مانده است.

طراحی لوگو و برندینگ

برندسازی شامل یک برنامه ریزی بلند مدت به منظور توسعه نام تجاری شما برای دستیابی به اهداف خاص است، برند سازی حرفه‌ای شامل بکارگیری و رعایت آیتم های متنوعی همچون تعریف هویت شما، طراحی لوگو، بکارگیری استراتژی های مختلف و روش های استاندارد بازاریابی و تبلیغات است.

اجرای سئو و مارکتینگ

وجود سایت بدون سئو و مارکتینگ، برابر است با دیده نشدن و اتلاف وقت! در واقع هرچه صفحات شما در نتایج جستجو بهتر دیده شوند، شانس بیشتری برای جلب توجه و جذب مشتریان بالقوه و فعلی به کسب و کار خود خواهید داشت. با ما لذت در اوج بودن و رسیدن به رتبه‌های برتر گوگل را تجربه کنید.

مدیریت شبکه و سرور

مدیریت شبکه و سرور، فرآیند مداوم نظارت بر راه‌اندازی و نگهداری همه دستگاه‌های تحت شبکه و همچنین نرم‌افزار ها و سیستم عامل‌های نصب شده بر روی آنها است که شامل کشف دستگاه‌ها، برسی نظارت بر پیکربندی و وضعیت دستگاه‌های شبکه و تامین امنیت آنها می‌باشد.

مدیریت پیج اینستاگرام

مدیریت پیج اینستاگرام و بازاریابی اینستاگرامی همان چیزی است که این روزها بیشتر از هر چیز دیگری کسب و کار شما برای دیده شدن و فروش بیشتر به آن نیاز دارد! تیم سوشیال مدیای ما با برنامه ریزی و تولید محتوای تخصصی نوید دریافت بازخورد حداکثری از اینستاگرام را به شما می‌دهد.

اجرای سیستم حسابرسی

مدیریت حساب‌های مالی از دغدغه‌ اصلی فروشگاه‌داران و شرکت‌داران است. نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی و شرکتی سیبا، با ارائه راهکار و نیاز اصناف شما را قادر به پیاده سازی سیستمی خواهد کرد که حساب و کتاب‌های فروشگاه و شرکت خود را در طی سال به صورت هوشمند  و  دقیق محاسبه نمایید.

اتوماسیون اداری

اتوماسیون اداری می‌تواند بهره‌وری و کارایی کسب و کار شما را افزایش دهد و در عین حال بینش‌های تجاری ارزشمندی را در اختیار شما قرار دهد. فرآیندکاوی، مدیریت اطلاعات مشتریان، خودکارسازی گردش کار، نمونه‌های برجسته از فرایند اتوماسیون اداری هستند.

تجهیزات اداری

تجهیزات اداری و فروشگاهی شامل سخت افزارهایی از جمله مانیتور، نمایشگر مشتری، بارکدخوان، فیش پرینتر حرارتی، پرینتر لیبل‌زن، ترازو دیجیتال، صندوق پول، بیسیم فروشگاهی، پوز بانکی سیار، کارتخوان اندروید، وب کیوسک، دستگاه حضور و غیاب، کیسِ کامپیوتر، موس  و  کیبورد و… می‌باشد.

سامانه پیامکی

استفاده از سامانه پیام کوتاه فرصت های بسیاری را برای تجارت های مختلف به وجود آورده است. بازاریابی پیامکی، اگر به درستی صورت گیرد می تواند تعداد بسیاری از مشتریان را به خرید دوباره از شما ترغیب کند. امروزه سامنه پیامکی اغلب توسط شرکت و برندهای مختلف مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

لیست نمونه کارها

پروژه هایی که اکنون در حال اجرا هستند

ما برای تمامی پروژه های خود زمان بندی دقیق داریم

طراحی لوگو کارسیان

مدیریت پیج پوشاک پامبوک

مدیریت پیج عمارت دربار

مدیریت پیج کالا رسان

سئو وب سایت موما

سئو وب سایت 118فایل

سئو وب سایت کشمون

طراحی سایت تکنو اسپیس

طراحی سایت فن آموزان

طراحی اختصاصی اپلیکیشن آی‌سانگ

مقالات ما

در طراحی چندین حوزه و نقش مختلف وجود دارد که به صورت مستقیم با طراحی UX در ارتباطند و یا در نقش ح...
بیش از 0 مشاوره تخصصی
بیش از 0 سال فعالیت رسمی
بیش از 0 مشتری راضی