عصر اطلاعات age information

عصر اطلاعات age information

آپدیت نود 32/آپدیت ایست اسمارت/نرم افزار/مشکلات رایانه ای گلچین asre-info.ir
عصر اطلاعات age information

عصر اطلاعات age information

آپدیت نود 32/آپدیت ایست اسمارت/نرم افزار/مشکلات رایانه ای گلچین asre-info.ir

ایمپرشن چیست؟

ایمپرشن (Impression) یکی از آمار‌هایی است که برای صاحبان بیزینس اهمیت بسیاری دارد.در ادامه در باره  آن  بیشتر توضیح خواهیم داد.  

ایمپرشن به چه معناست؟

آمار‌های متفاوتی در فضای اینترنت وجود دارد که هرکدام پیامی برای ما دارد. ایمپرشن آماری است که نشان می‌دهد محتوای منتشرشده در سایت یا شبکه‌های اجتماعی به چه میزان در معرض دید دیگران قرار گرفته است. ایمپرشن شباهت بسیاری با ریچ دارد، اما در اصل از زمین تا آسمان با آن متفاوت است.

این تعریف را با دو مثال از دو فضای متفاوت به شما توضیح می‌دهیم. ابتدا فرض کنید موضوعی را در گوگل سرچ کرده‌اید. صفحه‌ای به شما نشان داده می‌شود که حدوداً شامل ۱۰ سایت است. شما به‌ عنوان تمام این ۱۰ سایت نگاه کوتاهی می‌اندازید، اما درنهایت روی یکی از آن‌ها کلیک می‌کنید. نگاه شما به آن ۱۰ سایت باعث می‌شود عدد ایمپرشن آن‌ها بالا‌تر برود.

در مثال دوم به سراغ شبکۀ اجتماعی اینستاگرام می‌رویم. فضای اکسپلور در اینستاگرام سرشار از محتواهای متنوع است. امکان دارد شما فقط یک عکس یا فیلم را در آن باز کرده و مشاهده کنید. اما گذرکردن از هر عکس، حتی اگر روی آن کلیک نکنید، باعث افزایش ایمپرشن آن صفحه خواهد شد.

معنی impression در اینستاگرام | کنج کونج


آمار ایمپرشن چطور ثبت می‌شود؟

وقتی شما عنوانی را در گوگل یا هر مرورگر دیگری جست‌و‌جو می‌کنید، آن مرورگر به‌طور خودکار به سراغ اسناد HTML در سرور رفته و درخواست شما را از میان آن اسناد پیدا می‌کند. هنگامی که مرورگر، سایت‌های مرتبط را شناسایی کرد و به شما نمایش داد، به‌طور هم‌زمان عدد ایمپرشن آن سایت‌ها را نیز افزایش می‌دهد. این آمار برخی اوقات توسط ابزار‌های سایت نیز قابل ثبت هستند که نسبت به آمار قبلی دقت بیشتری دارد.


نقش impression در سئو چیست ؟

زمانی که افراد در موتورهای جستجو به دنبال محتواهای مربوط به یک کلمه کلیدی مشخص می گردند، شما می توانید این شانس را داشته باشید که محتوایتان به آنها نمایش داده شود. مشخصا هر چقدر که جایگاه وب سایت شما در نتایج موتورهای جستجو بهتر باشد، امکان دیده شدن آن توسط مخاطبین نیز بیشتر خواهد بود. به همین دلیل است که در ابتدا باید محتوای مناسب و بهینه شده ای را تولید نمایید تا بتوانید جزء نتایج برتر گوگل باشید.


چرا دانستن آمار ایمپرشن اهمیت دارد؟

ایمپرشن و تبلیغات

ایمپرشن اهمیت بسیاری در تبلیغات دارد. دانستن این آمار و توجه به آن، برای برنامه‌ریزی اهداف تبلیغاتی از نان شب واجب‌تر است!

این آمار به شما کمک می‌کند تا موضوعات پر‌مخاطب را بشناسید و روی آن بیشتر تمرکز کنید. برای مثال، ممکن است پس از تحلیل و بررسی ایمپرشن، متوجه ‌شوید که مخاطبان دربارۀ کرم‌های مرطوب‌کننده بیشتر از کرم‌های دور چشم جست‌و‌جو می‌کنند. با توجه به این آمار، باید روی تبلیغات کرم مرطوب‌کننده انرژی بیشتری صرف کنید تا سود بیشتری به دست بیاید.

همچنین این آمار مشخص می‌کند که کدام تبلیغ شما بازدهی بیشتری داشته است. با درنظرگرفتن ایمپرشن در این موضوع می‌توانید مسیر تبلیغاتی خود را به بهترین شکل مشخص کنید. جالب است که برخی از سایت‌های معتبر تبلیغاتی مثل Google Adwords هزینۀ تبلیغات خود را براساس آمار ایمپرشن یا ریچ مشخص می‌کنند که همین موضوع، موجب اهمیت این آمار برای کسب‌و‌کار‌ها شده است.


ایمپرشن و سئو

برای یک متخصص سئو، آمار ایمپرشن اهمیت بسیاری دارد؛ زیرا این آمار میزان محبوبیت یک محصول را مشخص کرده و به او کمک می‌کند تا نتیجۀ فعالیت‌های خود روی سایت را ببیند.

ممکن است بر اثر تبلیغات منفی سایت‌های رقیب یا وجود ربات‌های مخرب، آمار ایمپرشن به‌طور غیر‌منطقی رشد کند. در این حالت، متخصص سئو با بررسی آمار متوجه این موضوع شده و اقدامات مناسب را برای رفع این مشکل انجام خواهد داد.

Cómo crear contenido atractivo para redes sociales en 2018 - Blog - Nibiru  Páginas Web


چه عواملی در افزایش ایمپرشن نقش دارند؟

خلاقیت: سایت شما باید مزیتی نسبت به سایر‌ سایت‌ها یا صفحات مجازی داشته باشد تا بتواند مخاطب را درگیر کند. این مزیت گاهی‌اوقات از تفاوت در محصول و برخی مواقع از تفاوت در نوع ارائۀ محصول که با خلاقیت همراه است، به دست می‌آید. خلاقیت موضوعی است که حین انجام هر فعالیتی باید به آن توجه داشته باشید؛ زیرا محبوبیت و درنتیجه افزایش آمار ایمپرشن در گرو آن است.

صداقت: مطالب زرد و غیرواقعی دیگر برای مخاطبان اهمیتی ندارند؛ بنابراین باید سعی کنید که در معرفی محصول خود و تبلیغ آن، نهایت صداقت را داشته باشید.

زمان‌بندی مناسب: باید توجه کنید که اگر بهترین محتوا را در ساعت نا‌مناسبی منتشر کنید، احتمال دیده‌شدن آن توسط مخاطب بسیار کم است؛ درنتیجه یکی از راه‌های افزایش ایمپرشن، تشخیص زمان مناسب برای فعالیت و انتشار محتواست.

برند‌سازی و تبلیغات: برای بالابردن آمار ایمپرشن لازم است خودتان را به مخاطب معرفی کنید. مادامی‌که افراد شما را نشناسند و در سایۀ گمنامی باشید، فروش بهترین محصولات نیز تأثیری در افزایش ایمپرشن نخواهد گذاشت. سفارش‌دادن تبلیغ در سایت‌های مشهور، کمک بسیاری به بالابردن آمار‌های سایت خواهد کرد.

شناسایی کلمات کلیدی پر‌طرف‌دار: توجه به این موضوع یکی از راه‌های مهم افزایش ایمپرشن است. برای فعالیت بهتر و مؤثر‌تر، بهتر است که با کمک ابزار‌های متنوع، کلمات کلیدی و موضوعات پر‌طرف‌دار را بشناسید و روی آن‌ها تمرکز کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد