عصر اطلاعات age information

عصر اطلاعات age information

آپدیت نود 32/آپدیت ایست اسمارت/نرم افزار/مشکلات رایانه ای گلچین asre-info.ir
عصر اطلاعات age information

عصر اطلاعات age information

آپدیت نود 32/آپدیت ایست اسمارت/نرم افزار/مشکلات رایانه ای گلچین asre-info.ir

7 ویژگی ویندوز 11 که هر کاربر کامپیوتر باید امتحان کند

7 ویژگی ویندوز 11 که هر کاربر کامپیوتر باید امتحان کند


به ویندوز 11 آپدیت کردید ؟ علاوه بر ظاهر و ظاهر تازه ، تعداد انگشت شماری از ویژگی های مورد علاقه ویندوز 11 ما - از جمله فروشگاه جدید ، برنامه تنظیمات ، تصاویر پس زمینه و موارد دیگر - که هر کاربر رایانه شخصی باید از آنها دیدن کند ، در این مقاله می خواهیم به این ویژگی ها بپردازیم  

فروشگاه جدید مایکروسافت


ویندوز 11 با یک برنامه جدید Microsoft Store عرضه می شود که طرح جدیدی را برای نمایش برنامه ها ، بازی ها و سرگرمی به شیوه ای جذاب به ارمغان می آورد. همچنین جهت یابی بسیار ساده تر از نسخه قدیمی فروشگاه (که با ویندوز 10 عرضه می شد) است.

ویژگی های جدید عالی شامل ناوبری نوار کناری با پیوند واضح "کتابخانه" ، نوار جستجوی جدید در بالای صفحه و کلی ویژگی های جذاب دیگه که می بینید . گوشه های گرد واقعا ظاهر کار رو فوق العاده کردن

برنامه تنظیمات


بدون تردید ، برنامه جدید تنظیمات ویندوز 11 یک هوای تازه است و از تغییر در ویندوز 10 استقبال می کند. گذشته از تم تمیز ویندوز 11 با گوشه های گرد ، یک نوار کناری جدید و ناوبری کوچک اضافه می کند.

برنامه تنظیمات جدید همچنین شامل گزینه های بیشتری است که قبلاً فقط در کنترل پنل یافت می شد ، که مایکروسافت به آرامی از آنها در حال مهاجرت است . مانند همیشه ، می توانید با فشردن Windows+i روی صفحه کلید ، تنظیمات را به سرعت اجرا کنید تا بررسی شود.

تم ها و تصاویر پس زمینه جدید


ویندوز 11 خیره کننده با آثار هنری جدید و جذاب ظاهر خوبی به دسکتاپ داده است که هر کدام به موضوعی متفاوت (Glow ، Captured Motion ، Sunrise یا Flow) گره خورده اند که با آثار برجسته مناسب و رنگ پنجره های روشن یا تیره مطابقت دارد.

هنگام انتخاب تم ها (در تنظیمات> شخصی سازی> تم ها) ، همچنین می توانید با انتخاب تم های Windows Light یا Windows Dark ، به سرعت بین حالت روشن و تاریک جابجا شوید و پس زمینه معروف چرخش آبی ویندوز 11 بر این اساس تغییر خواهد کرد. اگر از تم های داخلی ویندوز 11 خسته شده اید ، می توانید تم های جدید رایگان یا ممتاز را از Microsoft Store نصب کنید.

منوی تنظیمات سریع


برنامه تنظیمات تنها ویژگی جدید مربوط به تنظیمات در ویندوز 11 نیست. سیستم عامل جدید مایکروسافت همچنین دارای منوی تنظیمات سریع است که در نوار وظیفه پنهان شده است. برای دسترسی به آن ، روی ناحیه حاوی نمادهای Wi-Fi ، بلندگو یا باتری (درست در سمت چپ ساعت) در سمت چپ نوار وظیفه در پایین صفحه کلیک کنید.

هنگامی که منوی تنظیمات سریع ظاهر می شود ، می توانید از آن برای فعال یا غیرفعال کردن ویژگی هایی مانند بلوتوث ، Wi-Fi ، حالت هواپیما و موارد دیگر استفاده کنید. همچنین به یک نوار لغزنده حجم دسترسی سریع خواهید داشت و اگر در دستگاهی با صفحه نمایش متصل هستید ، یک لغزنده روشنایی نیز وجود دارد. خیلی خوش دست است!

کنترل های ضربه محکم و ناگهانی پنجره


ویندوز 11 دارای یک ویژگی فوق العاده است که به طور خودکار اندازه پنجره های دسکتاپ شما را به مناطق از پیش تعیین شده صفحه منتقل می کند و همچنین می تواند آنها را در شش الگوی مختلف پیکربندی کند.

منوی ابزارک ها


مایکروسافت منوی ویجت های کاملاً جدیدی را در ویندوز 11 قرار داده است که پیش بینی آب و هوا ، قیمت سهام ، نمرات ورزشی ، اخبار و موارد دیگر را به صورت سریع مشاهده می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد