عصر اطلاعات age information

عصر اطلاعات age information

آپدیت نود 32/آپدیت ایست اسمارت/نرم افزار/مشکلات رایانه ای گلچین asre-info.ir
عصر اطلاعات age information

عصر اطلاعات age information

آپدیت نود 32/آپدیت ایست اسمارت/نرم افزار/مشکلات رایانه ای گلچین asre-info.ir

چگونه SEO را در وردپرس بهبود دهیم؟

در وهله اول برای شما مختصراً توضیح می‌دهیم سئو چیست، سئو سایت درواقع همان رتبه‌ای است که شما نزد گوگل دارید که هرچه اعتبار شما نزد گوگل بیشتر باشد به‌ تبع در رتبه بالاتر و بهتری قرار خواهید گرفت. در ادامه همراه ما باشید.  

 

عنوان پست مناسب

تأثیرگذاری یک عنوان می‌تواند چندین برابر مهم‌تر از مطالب یک سایت باشد، این عناوین مطالب هستند که باعث جذب و یا گریز کاربران شما می‌شوند ازاین‌رو باید عنوانی برای مطالب سایت خود در نظر بگیرید که علاوه بر تأثیرگذاری بالا متناسب با متن نیز باشد. 

سئو وردپرس چیست؟ بهترین افزونه سئو در وردپرس و راهکار طلایی


عنوان پست دارای ویژگی‌هایی می‌باشد که شما برای داشتن یک محتوای مناسب باید آن‌ها را بدانید و از این موارد در انتخاب عناوین سایت خود استفاده نمایید.


یک عنوان پست خوب برای جستجو شامل کلمه کلیدی متمرکز است که توسط کاربران قابل‌خواندن باشد یا به‌عبارت دیگر برای کاربر مفهوم باشد؛ عنوان نباید بیشتر از 70 کارکتر داشته باشد و درعین‌حال چشمگیر باشد. 


زمانی که سایت شما به‌عنوان نتیجه جستجو برای کاربر به نمایش در می‌آید این عناوین سایت و توضیحات قطعه جستجو است که می‌تواند کاربر را متقاعد کند که بر روی سایت شما کلیک کند یا خیر؛ البته بخش توضیحات ممکن است تغییر کند اما عنوان همان باقی خواهد ماند. اطمینان حاصل کنید که عنوان خود را در موتورهای جستجو به‌درستی توصیف کنید تا افراد با وارد شدن در سایت شما به هدف موردنظر خودشان در زمان کوتاهی برسند.

 

دسته‌‌بندی‌‌ها و برچسب‌‌ها

برای اینکه سئو مطالب خود را افزایش دهید حتماً از لینک دهید داخلی استفاده کنید. هنگامی‌که شما در حال نوشتن یک موضوع جدید در سایت خود هستید می‌توانید آن‌ها را به پست‌های مرتبط قدیمی خود لینک دهید. ارتباط داخلی یک راه عالی برای توسعه مفاهیم بین پست‌های جدید و قدیمی سایت شما است.

 

توضیحات متای مناسب

متا همان توضیحاتی است که در زیر هنگام جستجوی یک مطلب در زیر آن نمایش داده می‌شود تا کاربر با خواندن آن مطمئن شود این همان مطلبی است که به‌دنبال آن می‌گردد. این توضیحات باید به‌گونه‌ای باشد که خواننده را به خود جذب کند.

ویژگی های متمایز کننده یک سئو کار موفق چیست؟ - سئوی پایه

 

برخی از کارشناسان سئو بر این باورند که تگ توضیحات متا در صفحه بی‌ربط شده است. بااین‌حال، بسیاری دیگر از افراد با این موضوع مخالف هستند. اما با به شما توصیه می‌کنیم برای تمامی پست‌های خود از توضیحات متا استفاده کنید؛ اگر شما از یک توضیح متای مناسب و خوب برای پست‌های خود استفاده کنید درواقع توانستید یک توضیح خوب در خصوص مقاله خود ارائه دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد