عصر اطلاعات age information

عصر اطلاعات age information

آپدیت نود 32/آپدیت ایست اسمارت/نرم افزار/مشکلات رایانه ای گلچین asre-info.ir
عصر اطلاعات age information

عصر اطلاعات age information

آپدیت نود 32/آپدیت ایست اسمارت/نرم افزار/مشکلات رایانه ای گلچین asre-info.ir

گاوصندوق کاوه گاوصندوق نیکا

گاوصندوق نیکا و گاوصندوق کاوه را از ما بخواهید

  خدمات گاوصندوق کاوه اعم از بازگشایی گاوصندوق کاوه و جابجایی گاوصندوق کاوه نیز توسط ما انجام می شود.


شاید ما را به این کلمات پیدا کرده باشید :

  • فروشگاه گاو صندوق کاوه در تهران
  • مرکز فروش گاو صندوق کاوه در تهران
  • نمایندگی فروش گاو صندوق کاوه در تهران
  • مرکز فروش گاو صندوق تهران
  • فروشگاه گاو صندوق کاوه در تهران
  • فروش اینترنتی گاو صندوق کاوه
  • خرید اینترنتی گاو صندوق با قیمت مناسب
  • مشکلات گاو صندوق
  • دفتر فروش گاو صندوق کاوه

فروشگاه گاو صندوق سیف نیکا به عنوان نمایندگی فروش گاوصندوق گنجینه و گاوصندوق دفینه و سایر برند ها به شما این اطمینان را می دهد که گاوصندوق دست اول را با بهترین کیفیت تحویل خواهید گرفت

درباره فروشگاه طباطبایی

گروه صنعتی کاوه افتخار این را دارد که بالغ بر 75 سال در خدمت صنعت کشور بوده و دارنده اولین عنوان تولیدکننده صندوق های نسوز و تجهیزات ایمنی در ایران و خاورمیانه است. این شرکت تنها  دارنده استاندارد گواهینامه استاندارد از سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی می باشد.

همزمان با افزایش تقاضا و رفع نیاز روز افزون مشتریان و اعتماد انها این کارخانه برآن شد علاوه بر حضور در تهران که در زمینی به مساحت 50000 متر مربع اقدام به تولید مینمودند، در اصفهان نیز با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا اقدام به افزایش تولید بنمایند.

گروه صنعتی کاوه با بهره گیری از نیروهای متعهد و متخصص خود،بالغ بر 42 نوع محصول را که شامل صندوقهای نسوز سبک و سنگین و ضد سرقت، انواع دربهای خزانه بانکی و خانگی و درب فرار، صندوقهای امانات، فایلهای ایمنی در اندازه های مختلف، صندوق های ویترینی آسانسوری جواهر فروشی با تکنولوژی منحصر به فرد و ایمن (ثبت شده به شماره 44501 در اداره ثبت علائم تجاری) دربهای ایمنی آپارتمان با قابلیتهای متفاوت و طبق سفارش مشتری، یخچال خودرو و دیگر تولیدات را با مطلوبترین کیفیت عرضه می نماید.

تولیدات این گروه با یکسال ضمانت و خدمات پس از فروش نامحدود عرضه می شود. بخش تحقیق و توسعه (R&D) گروه نیز با به کار بردن جمعی از متخصصین توانمند و مجرب نسبت به نوآوری در تولید محصولات مدرن و بهینه سازی محصولات گذشته، برپایه تقاضای مشتری اقدام و چرخه اتصال بخش بازاریابی و خدمات پس از فروش با این بخش دائما پاسخگوی نیاز مشتریان می باشد

سیستم تضمین کیفیت و کنترل کیفیت:
گروه صنعتی کاوه نخستین دارنده گواهینامه استاندارد ملی و گواهینامه های بین المللی در این صنعت می باشد که با ملاکهای های تدوین شده در آنها از ابتدای ورود مواد اولیه تا خروج محصول باز بینی های ، لازم گام به گام روی قطعات و محصولات صورت می گیرد. این گروه علاوه بر گواهینامه استاندارد دارای گواهینامه ISO9001-2000 از شرکت Alliance و گواهینامه ISO9002-1996 از شرکت QMI کانادا میباشد.

این گروه به تازگی، موفق به کسب گواهینامه CE اروپا شده است.

فروشگاه طباطبایی عرضه کننده انواع گاوصندوق نسوز کاوه نیکا گنج بان و دیجیتالی در کشور می باشد، این فروشگاه مفخر است که شما را در این موارد راهنمایی کند .ما امتعهد به ارائه با کیفیت ترین محصولات به شما هستیم وآمده ایم برای انیت خاطر شما . مرکز فروش  طباطبایی با داشتن سابقه ای طولانی در خصوص فروش و خدمات پس از فروش در تهران و نمایندگی های صندوق بامیل ، صندوق نیکا ، صندوق دیجیتال نیکا و بامیل سیف با افتخار توانایی ایجاد حس امنیت را برای شما در این سالها به ارمغان آورده است..کیفیت و تنوع  گاو صندوق های دیجیتالی کره ای و ژاپنی و ایرانی ، صندوق های اثر انگشتی ، صندوق نسوز ، فایل ۴ کشو ، فایل نسوز ، صندوق امانات ، درب خزانه و.. در این فروشگاه، منحصر به فرد می باشد.

قوانین فروشگاه طباطبایی

در زیر قراردادی حقوقی فی ما بین شما که کاربرسایت هستید  و وب سایت فروشگاه طباطبایی، آورده شده است:.
1- مالکیت معنوی:
تمامی مطالب موجود در این وب سایت، اعم از  اطلاعات، اسناد، محصولات، لوگوها، گرافیک، تصاویر و خدمات، در مجموع به سایت فروشگاه نیکا، تعلق داشته و هیچ شخصیت حقیقی و حقوقی که فاقد مجوز کتبی و قانونی است، اجازه کپی کردن، توزیع، اتشار مجدد،این محتوا که متعلق به فروشگاه طباطبایی است را ندارد..
2- نحوه استفاده از سایر خدمات سایت:
به مجرد دریافت حق عضویت سایت فروشگاه طباطبایی، عضوشدن شما به منزله قبول تمامی ضوابط و مقررات سایت بوده و تعهد دارید به این قوانین و مقررات احترام بگذارید..

قوانین فروشگاه طباطبایی

متن زیر قراردادی حقوقی بین شما به عنوان کاربر و وب سایت فروشگاه طباطبایی، می‌باشد.
1- مالکیت معنوی
کلیه عناصر موجود در این وب سایت، شامل اطلاعات، اسناد، تولیدات، لوگوها، گرافیک، تصاویر و خدمات، کلاً متعلق به سایت فروشگاه نیکا، می‌باشد و هیچ شخص حقیقی و حقوقی بدون اجازه کتبی صاحب عناصر مذکور سایت فروشگاه طباطبایی، اجازه کپی کردن، توزیع، نشر مجدد، واگذاری (Download) نمایش، ارسال و انتقال آن‌ها را ندارد.
2- شرایط استفاده از خدمات سایت
به محض پذیرش عضویت شما در سایت فروشگاه طباطبایی، عضویت شما بیانگر پذیرش کلیه ضوابط و مقررات سایت بوده و متعهد هستید به این ضوابط احترام گذاشته و آن‌ها را رعایت کنید.
ضمن تشکر از انتخاب فروشگاه طباطبایی، از آنجا که استفاده از این سایت به هر شکل به معنای قبول شرایط مندرج در بخش قوانین فروشگاه است، تقاضا می شود قوانین فروشگاه را به دقت مطالعه فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد