عصر اطلاعات age information

عصر اطلاعات age information

آپدیت نود 32/آپدیت ایست اسمارت/نرم افزار/مشکلات رایانه ای گلچین asre-info.ir
عصر اطلاعات age information

عصر اطلاعات age information

آپدیت نود 32/آپدیت ایست اسمارت/نرم افزار/مشکلات رایانه ای گلچین asre-info.ir

گاو صندوق نیکا و خدمات مربوط به آن

گاوصندوق یکی از مهم ترین و اصلی ترین تجهیزات امنیتی می باشد که با توجه به اندازه و ابعاد و میزان فضای موجود در آنها کاربردهای متفاوتی دارد. با توجه به اهمیت بسیار زیاد گاو صندوق در حفظ امنیت اسناد و مدارک و وسایل قیمتی و ارزشمند، گروه گاوصندوق نیکا در ادامه به معرفی کامل آنها پرداخته و به مهم ترین ویژگی هایی که آنها باید داشته باشند تا بتواند به عنوان یک ابزار کاربردی شناخته شوند اشاره خواهد نمود.

 گاوصندوق نیکا مدل SFT-30ED | فروشگاه اینترنتی گاوصندوق کاوه | نیکا | گنجینه  | بامیل | ایکو | گنج بان



در راهنمای خرید گاوصندوق، بعد از اینکه نکات مهم و مشترک، در روند انتخاب گاوصندوق را بررسی کردیم، سراغ نکات تخصصی‌تر در انتخاب گاوصندوق خانگی و اداری می‌رویم. در انتها نیز چند نکته کوتاه اما بسیار مهم درباره نگهداری گاوصندوق بیان می‌کنیم. پس اگر قصد خرید گاوصندوق را دارید، به هیچ عنوان این مقاله را از دست ندهید.

استفاده از گاوصندوق چه لزومی دارد؟
برای نگه داری اشیاء قیمتی و گران بها که نمی شود، همیشه از ساک دستی استفاده کرد و آن را همه جا با خود برد، به همین خاطر اشیاء قیمتی را باید در خانه یا مغازه در مکانی امن همچون گاوصندوق نگهداری کرد تا از سرقت آن جلوگیری شود.

 گاوصندوق خوب کدام است؟
در خرید گاوصندوق برخی از فاکتور ها در هر نوع گاوصندوقی ثابت است. تفاوتی نمی‌کند به دنبال چه گاوصندوقی هستید، یک گاوصندوق خوب و معمولی گرفته تا یک گاوصندوق تخصصی و حرفه‌ای. هر گاوصندوق که انتخاب می کنید از هر برندی که باشد، ایرانی یا خارجی باید بعضی از ویژگی ها و حداقل های امنیتی را داشته باشد. این نکات و ویژگی ها در خرید گاوصندوق از هر مدل، نوع و حتی قیمتی باید لحاظ شوند. در گاوصندوق قیمت محصول می تواند آپشن های امنیتی و کیفیت ساخت آن را تحت تاثیر قرا بدهد اما اگر یک گاوصندوق خوب می‌خواهید؛ به هیچ عنوان ویژگی‌های لازم را فدای قیمت ارزان نکنید. مواردی که در این بخش گفته می شود فاکتور های اساسی در خرید گاوصندوق خوب هستند و به هیچ عنوان قابل چشم پوشی نیستند.
نحوه انتخاب ابعاد و وزن گاوصندوق
 اولین مرحله از راهنمای خرید گاوصندوق تصمیم گیری درباره ابعاد و وزن است. قبل از این که قرار باشد وارد مسایل تخصصی تر مانند رتبه نسوز یا رتبه امنیت شویم باید با توجه به ۳ فاکتور ، ( حجم دارایی ها، محل قرارگرفتن گاوصندوق، وضعیت مالکیت منزل ) محصولات خیلی بزرگ تر یا کوچک تر از نیازتان را از لیست محصولات حذف کنید.
حجم دارایی های شما چقدر است؟
در واقع اولین چیزی که در تعیین ابعاد محصول باید در نظر بگیرید، حجم اقلامی است که قرار است در آن نگهداری شود. برای این کار تمام وسایلی که قرار است داخل گاوصندوق قرار بگیرد را روی هم قرار بدهید تا یک تقریب نسبی از ابعاد محصولی که نیاز دارید بدست بیاورید. در این جا به نوعی ظرفیت capacity آن بدست می آید.
محصول کجا قرار خواهد گرفت؟
اگر از قبل محل مشخصی برای قرار دادن محصول در نظر دارید حتما ارتفاع، عرض و عمق را به درستی اندازه بگیرید. اگر محل هایی مانند کمد و و فضاهای بسته را در نظر دارید، هنگام انتخاب محصول فضایی که توسط سیستم قفل اشغال می شود را باید در نظر داشته باشید. این فضا جزء ابعاد گاوصندوق محسوب نمی شود اما در فضاهای بسته ممکن است دردسر ساز شود.
بعد از انتخاب ابعاد در راهنمای خرید گاوصندوق سراغ موضوع وزن می رویم. انتخاب وزن شاید یکی از پرچالش ترین مراحلی باشد که در انتخاب گاوصندوق به آن برخواهید خورد بخصوص زمانی که مجبور هستید تمام پیش فرض های مربوط به وزن را کنار بگذارید و به دنبال یک محصول با ابعاد و وزن کمتر باشید. وزن در انتخاب یک گاوصندوق بسته به ابعاد، تعداد دفعات جابه‌جایی و میزان تحمل ساختمان در واحد مربع تعیین می شود

کدام برند گاوصندوق از همه بهتر است؟

پاسخ به اینگونه سوالات همیشه نسبی بوده و نمیشود پاسخ قطعی به این سوالات داد.
اگر بهترین گاوصندوق جهان را بخرید و خدماتی در داخل نتوانید دریافت کنید فایده ای دارد؟ مسلما خیر،

گاوصندوق نیز همانند سایر محصولات و ابزار آلات، نیاز به ارائه خدمات دارد و بهتر است گاوصندوقی را انتخاب کنید که در داخل ایران خدمات خوبی بتوانید دریافت کنید و این خدمات به سادگی در دسترس شما باشند.
البته بعد از گاوصندوق کاوه گاوصندوق نیکا گاوصندوق گنجینه گاوصندوق گنج بان گاوصندوق دفینه هم سایر برند های معتبر و شناخته شده هستند.
برند گاوصندوق کاوه اصل چیست؟
گاوصندوق کاوه همانند بسیاری از برند های مطرح برند های جعلی زیادی دارد و کاربران اکثرا به آن توجه نمی کنند، گاوصندوق تهران کاوه، ایران کاوه، کاوه ایران و… برخی از این برند های جعلی هستند که قطعا کیفیت گاوصندوق کاوه اصل را نخواهند داشت.
انواع گاوصندوق چیست؟
از نظر کلی دو نوع گاوصندوق داریم، گاوصندوق ضد سرقت و گاوصندوق ضد حریق، گاوصندوق های ضد سرقت گاوصندوق هایی هستند که در مقابل سرقت مقاوم هستند اما در حرارت مقاومت بالایی ندارند. همجنین برعکس این هم صدق می کند و گاوصندوق های ضد حریق معمولا امنیت خوبی ندارند.


https://safenicka.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد