عصر اطلاعات age information

عصر اطلاعات age information

آپدیت نود 32/آپدیت ایست اسمارت/نرم افزار/مشکلات رایانه ای گلچین asre-info.ir
عصر اطلاعات age information

عصر اطلاعات age information

آپدیت نود 32/آپدیت ایست اسمارت/نرم افزار/مشکلات رایانه ای گلچین asre-info.ir

خدمات گاو صندوق شامل چه مواردی است؟

در این بخش می خواهیم خدمات گاو صندوق را بررسی کنیم که شامل تعمیر گاو صندوق، بازگشایی گاو صندوق، حمل و نقل و  جا به جایی، تعویض  و نصب رمز گاو صندوق می باشد.با ما همراه باشید.

بایگانی‌های گاوصندوق - گاوصندوق | گاوصندوق ایگل | گاوصندوق کاوه | گاوصندوق  لوسل

حمل  و نقل و جابه جایی گاو صندوق
بعد از خرید گاوصندوق، قطعا مهمترین مسئله حمل گاوصندوق است. این قضیه برای افرادی که اسباب کشی دارند بیشتر مهم می شود. چرا که جابجایی گاوصندوق نیز کار ساده ای نیست و می بایست توسط افراد کارگشته و با وسایل درست انجام شود.

حمل گاوصندوق |خدمات تخصصی جابجایی گاوصندوق در تهران | وانت بار ملل

حمل گاوصندوق کار هرکسی نیست و وزن آن به گونه ای است که هرکسی قادر به جا به جایی آن نخواهد بود. علاوه بر این جابجایی و حمل سیف باکس بدون دانش و وسایل درست ممکن است بسیار خطرناک باشد.با توجه به کارایی گاوصندوق تمامی افراد با ارزش ترین و مهمترین دارایی هایشان را در گاوصندوق نگه داری می کنند. پس اولین قدم در حمل و نقل گاوصندوق حفظ امنیت آن است.

گاوصندوق یکی از سنگین ترین  و بد حمل ترین وسایل موجود در منزل به شمار می رود که جابه جایی آن کاری بسیار دشوار است و مانند سایر کارها نیاز به مهارت و اطلاعات خاص خودش را دارد. حمل و نقل گاوصندوق باید توسط فردی تعلیم دیده انجام شود. در غیر اینصورت کسی قادر به جابه جایی آن نخواهد بود ویا در صورت جابه جایی ممکن است بسیار خطرناک باشد و صدمات جبران ناپذیری به شخصی که این کار را کرده  وارد کند.
هزینه حمل و نقل گاوصندوق
هزینه حمل و نقل گاوصندوق وابسته به شرایط خاص برای تمامی افراد متفاوت است. این شرایط شامل تعداد کارگران، وزن گاوصندوق، وسیله نقلیه، طبقه ساختمان، ایاب و ذهاب و… می شود.
 تعویض گاو صندوق

در خرید گاوصندوق احتمال اینکه با پیشنهادات این چنینی برای کاهش هزینه مواجه شوید زیاد است. اما دقت کنید که در خرید گاوصندوق تمرکز شما باید روی امنیت محصول باشد. گاهی اوقات برخی از این پیشنهاد ها برای کاهش هزینه می تواند مشکلات زیادی را در آینده برای شما ایجاد کند.
اگر به دلیل مشکلات فنی باید تعویض قفل گاوصندوق داشته باشید حتما از طریق نمایندگی رسمی همان برند اقدام کنید تا سیستم رمز اورجینال همان محصول نصب شود ولی اگر در پروسه خرید گاوصندوق هستید پیشنهاد می کنیم کمی ابعاد محصول را کوچک تر انتخاب کنید تا بتوانید یک محصول دیجیتال اورجینال در بازار خریداری کنید. تقریبا با مبالغ حدود 4 تا 5 میلیون می توانید یک محصول با کیفیت خارجی انتخاب کنید که هیچ کدام از دردسر های تعویض قفل را نداشته باشد.

نصب رمز گاو صندوق

باتوجه به مدل های مختلف گاوصندوق که امروزه شاهد آن هستیم ، رمز گاوصندوق یکی از مواردی است که خریدار گاوصندوق باید متوجه آن باشد

امروزه گاوصندوق ها به یک شرکت تعلق ندارند و در این عرصه شرکت های بزرگی پدید آمده اند.هرکدام از این شرکت ها برای قفل و رمز گاوصندوق خود از شیوه های متفاوتی بهره می گیرند.

مرکز خرید و فروش رمز مکانیکی گاو صندوق فولادی کوچک - بازار خرید و فروش  انواع قفل | امنیت بان

رمز مکانیکی گاوصندوق

رمز گاوصندوق مکانیکی از قدیمی ترین و اولین رمز هایی بود که توسط شرکت های ساخت گاوصندوق مورد استفاده قرار می گرفته است.این رمز ها به صورت عددی هستند و معمولا در هنگام خرید ، رمزی پیشفرض بر روی آن ها قرار گرفته است. معمولا این رمز های پیش فرض 0000 هستند که از امنیت بسیاری پایینی برخوردار است ، تغییر رمز گاوصندوق بعد از خرید و نصب در محل مورد نظر از مهم ترین اقداماتی است که فرد خریدار باید آن را انجام دهد.
رمز دیجیتال گاوصندوق
با توجه به درخواست جامعه برای خرید گاوصندوق ، شرکت ها به دنبال افزایش فروش خود و در نتیجه ارائه بیشتر خدمات بودند.بعد از رمز مکانیکی ، رمز دیجیتال گاوصندوق به میان آمد که نتیجه خیلی خوبی هم در بر داشت.این رمز ها به دلیل اینکه به صورت دیجیتالی بودند ، کاملا امن تر از رمز های مکانیکی عمل کردند.داشتن گاوصندوق با رمز دیجیتال می تواند از وسایل ارزشمند شما به راحتی محافظت کند.ولی این مدل رمز مشکلی نیز داشت که آن هم از یاد رفتن رمز آن توسط صاحبان آن بود.
رمز گاوصندوق اثرانگشتی
رمز گاوصندوق اثرانگشتی یکی از بهترین رمز های گاوصندوق موجود می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد.گاوصندوق اثرانگشتی زیرشاخه گاوصندوق دیجیتال است و نوعی گاوصندوق دیجیتال محصوب می شود.رمز گاوصندوق اثرانگشتی برای افرادی مناسب است که می خواهند از امنیت رمز گاوصندوق خود مطمعن باشند.این مدل از رمز ها دیگر نیازی به حفظ کردن اعداد برای بازکردن قفل ندارد و تنها وسیله لازم اثرانگشت شماست
رمز چشمی گاوصندوق
رمز چشمی گاوصندوق از بهترین و مجلل ترین رمز های موجود در جهان است.این رمز علاوه بر دیجیتال بودن و امکان گذاشتن رمز های عددی ، مجهز به سیستم تشخیص چهره نیز می باشد.تعداد این رمز ها خیلی نامحدود است و معمولا در ارگان های دولتی و امنیتی مورد استفاده قرار می گیرد.گاوصندوق های چشمی سطح امنیت را به بالاترین حد خود رسانده است.
گاوصندوق با رمز هوشمند
این گاوصندوق ها نیز از سری گاوصندوق های فوق امنیتی هستند که تعداد محدودی نیز دارند.کاربرد این رمز ها به این صورت است که صاحب گاوصندوق فقط می تواند با موبایل خودش درب گاوصندوق را باز کند.چنانچه درب آن بدون استفاده از گوشی موبایل باز گردد ، با صاحب گاوصندوق اس ام اس فرستاده می شود و وضعیت گزارش داده می شود.


https://safes97.com/


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد