عصر اطلاعات age information

عصر اطلاعات age information

آپدیت نود 32/آپدیت ایست اسمارت/نرم افزار/مشکلات رایانه ای گلچین asre-info.ir
عصر اطلاعات age information

عصر اطلاعات age information

آپدیت نود 32/آپدیت ایست اسمارت/نرم افزار/مشکلات رایانه ای گلچین asre-info.ir

چند روش برای گرفتن لینک از طریق شبکه های اجتماعی

گرفتن لینک از شبکه اجتماعی و استفاده از اکانت های آنلاین شخصی یا شرکتی می تواند راه مناسبی برای افزایش بازدید وب سایت شما باشد.علاوه بر این، گرفتن لینک از شبکه اجتماعی راهی است تا مردم بتوانند شما را آنلاین پیدا کنند. در ادامه با ما همراه باشید.  داشتن اکانت های آنلاین در شبکه های اجتماعی و وب سایت های اصلی علاوه بر بازدید مخاطبان اصلی، می تواند به رشد شبکه شما کمک کند که می تواند به صورت ارگانیک به لینک های ورودی  یا بک لینک بیشتری برای محتوای شما منجر شود.

در زیر پنج مورد از بهترین راه های استفاده از اکانت برای گرفتن لینک یا بک لینک از شبکه اجتماعی ارائه شده است:


فهرست شبکه‌های اجتماعی Social Networks دارای بیشترین کاربران فعال


1. دستیابی به نرخ پاسخگویی بهتر با اکانت اجرایی

ارتباطات ایجاد شده با یک شخص واقعی، تعامل بیشتری کسب می کند و اعتماد بهتری نسبت به همان فعالیت های انجام شده با مشخصات یک شرکت ایجاد می کند. بسیاری از کاربران پیام ها و درخواست های برند های شبکه های اجتماعی را نادیده می گیرند، به این دلیل که شرکت های زیادی در آنجا هستند که سعی در فروش محصولات و یا به اشتراک گذاری مطالب خود دارند.ارتباطات شخصی همچنان اهمیت دارند، می توان از ساختمان شبکه به عنوان روشی برای به اشتراک گذاشتن محتوا به صورت جداگانه استفاده کرد، اما ابتدا رشد رابطه لازم است. برخی از تیم های بازاریابی دیجیتال برای اضافه کردن دوستان یا ارتباطات یا پیگیری تماس های موجود برای دستیابی به روابط، به اکانت های شخصی مدیران وارد می شوند.

این به مدیران کمک می کند تا در صنعت با دیگران آشنا شوند که می تواند منجر به ایجاد روابط متقابل، به اشتراک گذاری و تبلیغ محتوای یکدیگر شود. با این حال اگرچه به نظر می رسد راه خوبی برای بارگذاری برخی از شبکه های اجتماعی است، اما می تواند اشکالات بالقوه زیادی داشته باشد.

اگر دستگاه اجرایی شما هنگامی که از طریق تلفن (یا حتی از طریق ایمیل) با شخصی ارتباط برقرار می کند و نمی داند چگونه آن را مدیریت کند، باید با آن صحبت کنید زیرا می تواند باعث شود که افراد بی اعتماد و بی تفاوت شوند.

2. از پروفایل های انجمن می توان برای ایجاد روابط با افراد کاملاً فنی استفاده کرد

بیشتر افراد در شبکه های اجتماعی مهم مانند LinkedIn و Facebook قرار دارند. بسیاری از شبکه ها و تالارهای گفتمان هستند که معمولاً روزانه توسط آن هایی که عمیقاً در یک صنعت خاص درگیر هستند استفاده می شود. سعی کنید این انجمن های آنلاین را پیدا کنید و در آن ها شرکت کنید.

متوجه می شوید که اغلب سوالات و بحث ها عمق بیشتری می یابد و منجر به ایجاد فرصت های خوب زیادی برای جلب اعتماد و توجه دیگران به مطالب شما می شود (مشروط بر اینکه این بحث مفید باشد).سعی کنید با پاسخ دادن به سؤالات، درگیر شدن، تکمیل پروفایل خود و فعال ماندن قبل از به اشتراک گذاشتن مطالب شخصی خود، با افراد ارتباط برقرار کنید.

وقتی محتوای خود را به اشتراک می گذارید، اطمینان حاصل کنید که در واقع برای سایر کاربران مفید است، در غیر این صورت ممکن است هرگونه تلاش برای جلب اعتماد و توجه کاربران بی فایده باشد.

3. از LinkedIn برای به اشتراک گذاشتن مطالب خود استفاده کنید.

در صورت امکان از مدیران خود بخواهید که با فعالیت آنلاین، مطالب را در اکانت رسانه های اجتماعی شخصی خود به اشتراک بگذارند. LinkedIn بستر مناسبی برای این کار است، زیرا مدیران می توانند اکانت های خاص خود را داشته و در صورت نیاز بتوانند محتوا را به اشتراک بگذارند. از آنجا که مدیران از اعتبار شخصی بیشتری برخوردار هستند، تاثیر گذاری پیشنهادات لینک های آن ها خیلی بیشتر از این است که یک اکانت شرکتی لینک هایی به وبلاگ خود داشته باشد و کمتر توسط کاربران جدی گرفته می شود. اکانت اجرایی محتوا را “ضمانت” می کند و آن را قابل اعتماد تر می کند. در صورت امکان از مدیران بخواهید نگرش خود را در مورد مقاله ها به اشتراک بگذارند. خواندن نظرات باعث افزایش علاقه و اعتماد کاربران خواهد شد.

4. به اکانت های اجتماعی افرادی که مسئول هستند، دسترسی پیدا کنید.

LinkedIn برای به اشتراک گذاری محتوا بسیار عالی است، اما می توانید از طریق توییتر، انجمن ها و فیس بوک نیز برای دستیابی به اطلاعات و به اشتراک گذاری مطالب اقدام کنید. در توییتر (و اینستاگرام)، دنبال کردن افرادی که در صنعت شما هستند امیدوار کننده است و به شما کمک خواهد کرد.

“اولین قدم”ایجاد رابطه است که می تواند به شما در بازدید ارگانیک کمک کند و امیدواریم که رابطه برقرار کنید. پس از دنبال کردن افراد، درمورد کاری که اخیراً انجام داده اند و یا مقاله ای که نوشته اند برای آن ها توییتی بفرستید. این امر می تواند نشان دهد که شما کارهای آن ها را تحسین می کنید.

ایجاد روابط واقعی با تأثیر گذاران یا مسئولان حوزه شما نه تنها می تواند روش مناسبی برای رشد بازدید های شما باشد، بلکه می توانید از بهترین فکرها در کسب و کار خود ایده بگیرید.

از آنجا که این تأثیر گذاران و مسئولان کم کم به شما اعتماد می کنند، می توانید از آن ها در مورد به اشتراک گذاشتن لینک های خود بپرسید یا اینکه بررسی کنید آیا راهی وجود دارد که بتوانید به یکدیگر کمک کنید تا سرمایه گذاری ها و پروژه های جدید را ارتقا دهید.

غول‌های شبکه های اجتماعی چقدر درآمد دارند؟/ گوگل پادشاه تبلیغات/ ۸۶ میلیارد  دلار درآمد فیسبوک در یک سال! - رادار اقتصاد

5. محتوای خود را با تبلیغات فیس بوک اشتراک گذاری کنید و لینک دهید.

Larry Kim بنیان گذار WordStream اطلاعات زیادی در زمینه بازدید از مطالب دارد، وی در سخنرانی ها و پست هایی که در وبلاگ خود به اشتراک گذاشته است، چگونگی این استراتژی را که منجر به دستاوردهای بزرگی شده است بیان کرده است. اساساً با هدف گذاری درست می توانید محتوای خود را در مقابل افراد مناسب در فیس بوک محبوب کنید.وقتی هدف گذاری واضح و مختصر داشته باشید، هزینه تبلیغات کمتری خواهید داشت و معمولاً علاقه کاربران بسیار بیشتر خواهد شد.سعی کنید علایق یا صنایع دقیقی را هدف قرار دهید.

با توجه به اینکه تبلیغ بیشتر نمایان می شود در لینک های طبیعی نیز روندی مشاهده خواهید کرد، زیرا کاربرانی که تبلیغ را مشاهده می کنند محتوا را با شبکه های خود به اشتراک می گذارند. این به رشد ارگانیک کمک می کند و باعث می شود بودجه تبلیغات شما بیشتر شود.

نتیجه

بدست آوردن اشتراک و پیوند برای محتوای خود با استفاده از اکانت های آنلاین و دسترسی شخصی مطمئناً سریع ترین راه برای ایجاد پیوند نیست، اما یکی از اصیل ترین راه ها است و معمولاً بیشترین تأثیر را در طولانی مدت دارد. با رشد شبکه خود، متوجه خواهید شد که افراد به احتمال زیاد محتوای افرادی را که می شناسند، دوست دارند و به آن ها اعتماد دارند، به اشتراک می گذارند.

با تمرکز بر ساختن اکانت های آنلاین خود و فعال بودن در آن ها، اشتراک گذاری اطلاعات جالب و مرتبط و البته ارتقاء کار دیگران، متوجه می شوید که اغلب بازده آن به شکلی بزرگ تری به شما باز می گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد