عصر اطلاعات age information

عصر اطلاعات age information

آپدیت نود 32/آپدیت ایست اسمارت/نرم افزار/مشکلات رایانه ای گلچین asre-info.ir
عصر اطلاعات age information

عصر اطلاعات age information

آپدیت نود 32/آپدیت ایست اسمارت/نرم افزار/مشکلات رایانه ای گلچین asre-info.ir

جعبه‌گشایی اپل واچ 7

جعبه گشایی اپل واچ ۷ | Apple Watch 7 Unboxing

جعبه‌گشایی اپل واچ 7

اپل واچ ۷، جدیدترین و بهترین ساعت هوشمند اپل است که در سپتامبر ۲۰۲۱ به همراه سری آیفون‌های ۱۳ معرفی شد. در این مطلب قصد داریم تا یک اپل واچ ۷ را جعبه گشایی کنیم تا بتوانید با مشخصات ظاهری و اقلام داخل جعبه‌ی آن بیشتر آشنا شوید.


شاید در نگاه اول اینطور به نظر آید که اپل واچ ۷ در مقایسه با قبل تفاوت زیادی نکرده و از همان ویژگی‌های نسل‌های پیشین بهره می‌برد؛ اما در عمل اینطور نیست و بسته به اپل واچی که در حال استفاده از آن هستید، ممکن است آپگرید خوبی محسوب شود.

ابعاد کلی این ساعت هوشمند اپل در نسخه‌ی ۴۵ میلی‌متری آن ۳۸×۴۵ میلی‌متر با ۱۰/۷ میلی‌متر ضخامت است. وزن آن نیز در نسخه‌های آلومینیومی، استیل ضدزنگ و تیتانیوم، به‌ترتیب ۳۸/۸، ۵۱/۵ و ۴۵/۱ گرم است که ما در اینجا نسخه‌ی آلومینیومی ۴۵ میلی‌متری اپل واچ ۷ را برای جعبه گشایی انتخاب کرده‌ایم.

این ساعت هوشمند که بسیار هنرمندانه طراحی شده است، علاوه‌براینکه نقش یک ساعت و یک همراه برای زیرنظرگرفتن سلامتی و فعالیت‌های ورزشی شما را بازی می‌کند، تکمیل کننده استایل روزانه شما نیز هست؛ چراکه می‌توانید این ساعت را در بدنه‌ها و رنگ‌های مختلف تهیه کنید و همچنین بندهای آن نیز در مدل‌ها و رنگ‌های متنوعی در دسترس هستند.  

اگر بخواهیم پیشرفت‌های سری ۷ اپل واچ را خلاصه‌وار بگوییم، می‌توان به حاشیه‌های کمتر نمایشگر، سرعت شارژ بیشتر و مقاومت و دوام بهتر آن اشاره کرد؛ همچنین برای آشنایی بیشتر با مشخصات این محصول در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف آن می‌توانید با رفتن به دسته‌بندی انواع ساعت‌های هوشمند، به صحفه‌ی‌ هر محصول مراجعه کرده و موارد دلخواه خود را در توضیحات محصول مطالعه نمایید.

اقلام داخل جعبه اپل واچ ۷

  • بدنه‌ی اپل واچ ۷
  • بند
  • شارژر یک متری مغناطیسی USB-C

توجه فرمایید که اقلام داخل جعبه‌ی این محصول با توجه به رنگ و جنس مورد انتخاب کاربر، می‌تواند متفاوت باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد