عصر اطلاعات age information

عصر اطلاعات age information

آپدیت نود 32/آپدیت ایست اسمارت/نرم افزار/مشکلات رایانه ای گلچین asre-info.ir
عصر اطلاعات age information

عصر اطلاعات age information

آپدیت نود 32/آپدیت ایست اسمارت/نرم افزار/مشکلات رایانه ای گلچین asre-info.ir

کار با اینشات

 اینشات برنامه ای برای سیستم عامل اندروید و iOS  است  که قادر به ویرایش و ساخت فیلم است. در ادامه بیشتر با اینشات آشنا می شوید.

آموزش کامل کار با برنامه اینشات

ثبت تصاویر مختلف در گردش ها و روزمرگی عادی هر یک از ما، هر روز و یا هر هفته همراه لحظلات ما می باشد که بیشتر با گوشی های هوشمند و یا دوربین های عکاسی، عکسبرداری و یا فیلمبرداری می کنیم و این در حالی است که در دنیای امروزه گوشی های هوشمند به گونه ای پیشرفت کرده اند که دارای قابلیت های بیشتری نسبت به برخی از دوربین های عکاسی دارند و به همین دلیل دیگر نیازی به همراه داشتن دوبین های عکاسی در حین سفر، کافی شاپ، محل کار و... ندارید تا تصاویر و فیلم های روزمره خود را ثبت کنید.

آموزش برنامه اینشات (InShot) - نرم افزار ادیت ویدیو اینشات inshot

برنامه اینشات چیست؟

قبل از توصیف آموزش کار با اینشات بهتر است که ابتدا با این برنامه آشنا شوید. برنامه اینشات یک برنامه جامع و کامل برای ویرایش و ساخت فیلم از تصاویر است که استفاده از آن آسان و راحت می باشد. قابلیت هایی که بعد از نصب این برنامه از آنها برخوردار خواهید بود عبارتند از درج فیلترهای مختلف، کات کردن فیلم، درج متن، درج موزیک بر روی فیلم، اصلاح کردن فیلم، ادغام چندین فیلم، تنظیم روشنایی فیلم، تنظیم ابعاد فیلم، جلوه های بصری و... که تمام این قابلیت ها از اصلی ترین ابزارهایی هستند که برای ویرایش فیلم های مختلف کاربرد دارند.

اما تفاوتی که برنامه اینشات با سیار برنامه هایی که در این زمینه هستند، دارد، این است که ابزارهای موجود در این برنامه بسیار دقیق و کامل هستند و این در حالی است که رابط کاربری ساده ای در آن وجود دارد. برای مثال تصور کنید که چند فیلم مرتبط دارید که بصورت جداگانه در گوشی شما وجود دارند. در این حالت می توانید با استفاده از برنامه اینشات و انتخاب این فیلم ها، آنها را در یک فیلم واحد ادغام نمائید و تنها یک فیلم بجای چندین فیلم خروجی بگیرید.

نحوه انتخاب فیلم و عکس در اینشات

بعد از دانلود و نصب برنامه از منو کاربری وارد برنامه اینشات شوید. در صفحه ورود شما 3 گزینه مختلف را خواهید دید که هر یک از این گزینه ها کاربر خاص خودشان را دارند. از این رو اگر شما تصمیم به ویرایش فیلم های مختلف دارید، باید گزینه Video، اگر تصمیم به ایجاد فیلم از تصاویر دارید، گزینه Photo و اگر تصمیم به ادغام چند عکس به یک عکس را دارید می توانید گزینه Collage را انتخاب کنید. بعد از انتخاب یکی از 3 گزینه های ذکر شما، شما وارد محیطی خواهید شد که تمام گالری شما در آن وجود دارد. از این رو فایل منتخب خود را انتخاب کنید و بعد از انتخاب فایل های مدنظر، از قسمت پائین سمت راست گزینه دایره سبز رنگی وجود دارد که با انتخاب این گزینه یعنی شما فایل های مدنظر را انتخاب نموده اید و هم اکنون تصمیم به ویرایش آنها دارید.

روش کار با اینشات موبایل (آموزش گام به گام) - جالب آموز

نحوه ویرایش فیلم

برای ویرایش فیلم همان گونه که در قسمت بالا توضیح داده شد، باید گزینه Video را انتخاب کنید. بعد از انتخاب فیلم/فیلم های مورد نظر شما وارد صفحه ای خواهید شد که در قسمت پائین آن گزینه هایی به صورت یک نوار درج شده اند که از سمت چپ به راست اگر دست خود را در این قسمت بکشید، می توانید گزینه های مختلف که ابزارهای این برنامه هستند را مشاهده کنید. از این رو اگر تصمیم به ویرایش فیلم دارید، باید گزینه Trim را انتخاب نمائید.بعد از انتخاب این گزینه وارد صفحه ای جدید خواهید شد که ما تصویر آنرا در قسمت بالا درج کرده ایم. در قسمت پائینی 3 گزینه TRIM، CUT و SPLIT قرار دارند که یک وظیفه بخصوصی را انجام می دهند. گزینه TRIM بدین معناست که شما می توانید با استفاده از انگشت، قسمتی از ابتدا یا انتهای فیلم را برش دهید. گزینه CUT بدین معناست که شما می توانید قسمتی از وسط فیلم را که اضافه است را حذف کنید و ابتدا و انتهای فیلم ثابت باشد. گزینه SPLIT هم برای تبدیل یک فیلم به فیلم کوتاه تر کاربرد دارد که از قسمت زیرین صفحه می توانید این تغییرات را اعمال کنید.

نحوه درج موسیقی بر روی فیلم

تصور کنید که بر روی یک فیلم موسیقی درج شده است که اصلا باب میل شما نیست. شما می توانید با استفاده از برنامه اینشات، این آهنگ را حذف و سپس آهنگ جدیدی را که علاقه دارید درج کنید. از این رو از میان گزینه هایی که در انتهای صفحه برنامه قرار دارند، گزینه Music را انتخاب کنید.با انتخاب این گزینه می توانید هم از میکروفون، هم از افکت هایی مانند صدای طبیعتو... و هم اینکه آهنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. به همین سادگی شما می توانید تغییراتی را در آهنگ فیلم ایجاد نمائید.

آموزش کامل برنامه اینشات : ساخت ویدیو ، حذف صدا ، برش فیلم و.. - انزل وب

افزودن متن به فیلم

یکی دیگر از قابلیت های برنامه اینشات، این است که شما می توانید متونی را به فیلم اضافه کنید. اما در حالت پیشرفته تر..! برای مثال تصور کنید که شما یک فیلم 1 دقیقه ای دارید و می بایست 4 متن مختلف را در بازه های زمانی مختلف ایجاد نمائید. از این رو شما باید از میان گزینه هایی که در پائین صفحه قرار دارند، گزینه Text را انتخاب نمائید.

تغییر سرعت اجرای فیلم

بعضی از فیلم ها هستند که شاید احساس کنید سرعت اجرای صحنه های ضبط شده، کند می باشند (فیلم هایی که افراد در حال گفتگو هستند از این گزینه مستثنا می باشند). از این رو شما می توانید سرعت اجرای فیلم را تغییر دهید که نتیجه هم کاهش مدت زمان فیلم می باشد. برای این کار باید از میان گزینه های صفحه اصلی برنامه اینشات، گزینه Speed را انتخاب نمائید. از این رو میزان افزایش سرعت را از قسمت زیرین بصورت دستی انتخاب کنید و بعد از اطمینان، بر روی تیک سفید رنگ قسمت پائینی بفشارید.

ذخیره کردن فایل نهایی در اینشات

در نهایت بعد از آنکه شما تغییرات مربوطه را اعمال کردید، می توانید فیلم مدنظر را خیلی ساده و آسان خروجی بگیرید. بدین گونه که ابتدا باید از قسمت بالا سمت راست برنامه در صفحه اصلی ابزارها، گزینه Save را انتخاب نمائید و از پنجره باز شده جدید میزان کیفیت فیلم را انتخاب نمائید. هم اکنون فیلم مورد نظر شما در مدت زمان کوتاهی از طریق برنامه اینشات در گالری ذخیره خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد