عصر اطلاعات age information

عصر اطلاعات age information

آپدیت نود 32/آپدیت ایست اسمارت/نرم افزار/مشکلات رایانه ای گلچین asre-info.ir
عصر اطلاعات age information

عصر اطلاعات age information

آپدیت نود 32/آپدیت ایست اسمارت/نرم افزار/مشکلات رایانه ای گلچین asre-info.ir

پیکس آرت

picsart یکی از برنامه های ویرایش تصاویر در گوشی های هوشمند است که یکی از برنامه های محبوب در این زمینه می باشد و شما می توانید بسیار ساده و آسان از این برنامه استفاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید.  امروزه به لطف فراگیر شدن تلفن های هوشمند نرم افزار های متعددی برای این دستگاه های ساخته شده است تا کاربران بتوانند در کمترین زمان تصاویر خود را ویرایش کنند به همین دلیل اگر نگاه کوچکی به دنیای اینترنت داشته باشید با نرم افزار های ویرایش تصویر متعددی روبرو میشوید که هر کدام امکان و ویژگی های مختلفی دارند. اما اگر قصد داشته باشید بهترین نرمافزار ویرایشگر تصویر را انتخاب کنید پیکس آرت از همه آنها توانمند تر است. 

آموزش ترکیب دو عکس با پیکس آرت در گوشی - تازه کار

 گزینه های زیر  تنها بخشی از کارایی ابزارهایی است که در قسمت (tools) برنامه ی پیکس آرت قرار گرفته است.  در بروزرسانی های این برنامه ی پرکاربرد گزینه های گوناگونی نیز افزوده می شود.


قسمتDraw  در picsart

با انتخاب این گزینه می توانید متن های مختلفی بر روی تصاویر خود قرار دهید.

بخش ادیت edit در برنامه ویرایشگر تصویر پیکس آرت

گزینه ی ادیت در واقع همان ویرایش عکس های مورد نظر شما می باشد.برای ادیت عکس در گوشی لازم است ابتدا عکس مورد نظر خود را از گالری تلفن خود انتخاب کنید بعد از انجام اینکار شما با ابزارهای گوناگونی برای ادیت عکس مواجه خواهید شد.

قسمت تغییر اندازه Resize در ویرایشگر حرفه ای پیکس آرت

همان طور که از نام این گزینه پیدا است، شما می توانید از این گزینه برای ایجاد تغییر در سایز تصاویر استفاده کنید به یاد داشته باشید که مقیاس در این گزینه بر حسب پیکسل می باشد.

برش عکس و تصویر در قسمت crop در picsart

برش دادن عکس در موبایل یکی دیگر از قابلیت های برنامه ی پیکس آرت می باشد قابلیت بسیار جالب این برنامه، دارا بودن قالب های آماده برای برش عکس است. یعنی شما می توانید با استفاده از ابعاد قالب های مختلف، تصاویر خود را برش دهید.

بخش انتخاب Selection در picsart موبایل

این گزینه به منظور گذاشتن افکت های گوناگون بر روی تصاویر طراحی شده است.

قسمت Free crop در پیکس آرت گوشی

حذف بک گراند عکس و یا بریدن عکس به شکل های متفاوت از جمله کارهایی است که می توانید به کمک این گزینه انجام دهید.

قسمت Shape crop  در picsart

شما می توانید به کمک نرم افزار پیکس آرت تلفن همراه تصاویر خود را به صورت اشکال هندسی گوناگون نظیر مربع و یا مثلث برش بزنید.

نقاشی با پیکس آرت با Stretch

تغییر سایز تصاویر و خلق عکس هایی خاص وظیفه ی این گزینه می باشد.

بخش Tilt shift در برنامه پیکس آرت اندروید

تار کردن قسمت های گوناگون تصاویر به کمک گزینه ی  Tilt shift)) امکان پذیر خواهد بود.

(Perspective)

ایجاد زاویه در تصاویر می تواند تا حد زیادی به شما در ویرایش عکس ها کمک کند شما می توانید در نرم افزار ادیت نصویر پیکس آرت این کار را به کمک گزینه ی پرسپکتیو انجام دهید به یاد داشته باشید که این زاویه  می تواند هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی  قرار بگیرد.

(Clone)

همانند سازی یا همان کلون گزینه ی بسیار جذاب این برنامه می باشد.

افزودن متن به تصاویر

افزودن متن به تصاویر را می توان یکی از قابلیت های جذاب این برنامه دانست چون شما می توانید با استفاده از این قابلیت پوستر تبلیغاتی نیز بسازید. فونت ها و البته رنگ های گوناگونی در این برنامه وجود دارد که می توانید بنا بر سلیقه ی خود حق انتخاب داشته باشید. برای انجام این کار، در نوار پایین صفحه، گزینه ی (text menu) را انتخاب کنید.با لمس متن و باز شدن یک کادر خالی شما می توانید متن دلخواه خود را وارد کنید برای ثبت متن نوشته شده می توانید گزینه تیک بالای صفحه را لمس کنید.

ایجاد تغییر در پس زمینه ی عکس

تغییر پس زمینه ی عکس می تواند در ظاهر تصویر شما تغییرات اساسی ایجاد کند. گزینه ی cutout)) این امکان را به شما می دهد تا بتوانید تصویر خود را برش داده و بر روی زمینه ی دیگر یا عکس دیگری قرار دهید.


ایجاد افکت و ویرایش تصاویر در گوشی

 ویرایش تصاویر و ایجاد افکت های گوناگون گزینه ای است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. برنامه ی پیکس آرت این امکان را به شما می دهد تا بتوانید افکت های مختلفی را روی تصاویر خود اعمال کنید برای این کار لازم است گزینه ی effects menu)) را انتخاب کرده و با لمس گزینه ی (effects) جلوه های گوناگون و مورد علاقه ی خود را بر روی تصاویر اعمال کنید.

آموزش حذف پرده سبز با پیکس آرت picsart گوشی

پیکس ارت یک اپلیکیشن فوق‌العاده بوده که کلی امکانات متنوع به شما ارائه می‌دهد و کاربران پس از نصب آن بر روی تلفن همراه به‌راحتی می‌توانند به ویرایش تصاویر خود بپردازند.یکی از این ویژگی‌های برنامه picsart این است که به‌سرعت میتوانید پس زمینه تصویر خود را حذف کنید. برای حذف پس‌زمینه سبز در picsart ابتدا وارد این برنامه شوید. سپس از آن که می‌خواهید پس‌زمینه آن را حذف کنید را انتخاب کنید.

پس از اضافه‌کردن تصویر خود درون‌برنامه برای پاک کردن پس زمینه عکس از انتهای صفحه بر روی "آیکن قیچی" ضربه بزنید تا انتخاب شود. اکنون مانند تصویر زیر ابتدا دورتادور سوژه خود را انتخاب کرده و سپس درون آن را انتخاب کنید تا قرمزرنگ شود.

نکته: بابت بیرون‌زدگی انتخاب خود نیازی نیست نگران باشید زیرا با استفاده از هوش مصنوعی برنامه خودکار انتخاب شما را اصلاح می‌کند.پس از اتمام انتخاب از قسمت بالا سمت راست صفحه گزینه save را انتخاب کنید تا سوژه که با فرایند حذف بک‌گراند از عکس جدا کرده‌اید درگوشی شما ذخیره شود. پس از انتخاب عکس بدون پس‌زمینه در برنامه پیکس آرت به شما نمایش داده می‌شود. در صورتی که هوش مصنوعی به‌درستی عکس را از تصویر زمینه جدا نکرده است تنها کافی است دوباره فرایند بالا را تکرار کنید. اما اگر حذف تصویر از پس‌زمینه در picsart به‌درستی انجام شده از قسمت بالای صفحه دوباره بر روی علامت فلش ضربه بزنید تا بتوانید پس‌زمینه را به‌عکس خود اضافه کنید.با این کار گالری گوشی شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید پس‌زمینه عکس خود را انتخاب کنید. در آخرین مرحله از حذف و تغییر پس‌زمینه تصویر در پیکس آرت تنها کافی است سوژه را بر روی پس‌زمینه هماهنگ کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد