عصر اطلاعات age information

عصر اطلاعات age information

آپدیت نود 32/آپدیت ایست اسمارت/نرم افزار/مشکلات رایانه ای گلچین asre-info.ir
عصر اطلاعات age information

عصر اطلاعات age information

آپدیت نود 32/آپدیت ایست اسمارت/نرم افزار/مشکلات رایانه ای گلچین asre-info.ir

چه روش هایی برای افزایش بازدید سایت وجود دارد؟

اکثر کسب و کارها برای افزایش فروش و درآمد به افزایش بازدید سایت نیاز دارند. اما چگونه بازدید سایت را بالا ببریم و در نهایت به فروش بیشتری برسیم؟ با ما همراه باشید. 

 

خیلی از وبمسترها به دنبال افزایش بازدید وبلاگ و وب‌سایت خود هستند و حاضرند هر کاری برای رسیدن به این هدف انجام دهند. برخی خرید افزایش بازدید سایت را امتحان می‌کنند و برخی دیگر به دنبال روش‌های حرفه‌ای‌تر هستند. اما بهتر است از روش‌هایی استفاده کنیم که بازدیدهای ارگانیک به وبسایت ما وارد کند. این موضوع اصلا پیچیده نیست. برخی از دیجیتال مارکترها نمی‌دانند که چگونه باید این کار را انجام دهند و به روش‌های منفی مثل استفاده از ربات افزایش بازدید سایت روی می‌آورند. اما کلی راه برای افزایش بازدید وبسات وجود دارد.

سئو حرفه ای چیست؟چه اقدامات بهینه سازی باید انجام شود؟


۱. تبلیغات، راهی برای افزایش بازدید سایت

این مورد خیلی واضح است و شاید قبل از هر پیشنهاد دیگری به فکرتان برسد. بهتر است روش‌های مختلف مثل جستجوی پرداختی (Paid search)، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات نمایشی را امتحان کنید. این‌ها راه‌های خوبی برای جذب بازدیدکننده سایت و برندسازی هستند. استراتژی‌های جستجوی پرداختی را متناسب با اهدافتان تنظیم کنید. ببینید که واقعا به دنبال چه چیزی هستید؟ فقط بازدید بیشتر می‌خواهید یا به دنبال افزایش نرخ تبدیل هستید؟ هر روشی مزایا و معایب خود را دارد، پس بهتر است که قبل از هر اقدامی، خوب به این موضوع فکر کنید.

اگر می‌خواهید که بازدیدهای بیشتر به فروش بیشتر منجر شوند، باید کلمات کلیدی با اهداف تجاری بالا را در بخشی از استراتژی‌های جستجوی پرداختی خود قرار دهید. البته شاید رقابت بر سر این کلمات و عبارات سخت و پرهزینه باشد، اما بازدهی کار ارزش این همه تلاش را دارد.


۲. امتحان انواع محتواها، یکی از راه های افزایش بازدید وبلاگ

برای موفقیت در بازاریابی محتوا هیچ فرمول ویژه و جادویی وجود ندارد. به همین دلیل سعی کنید طول و قالب محتوایتان را تغییر دهید تا سلیقه مخاطبان را بشناسید. این کار هم باعث می‌شود طیف وسیع‌تری از مخاطبین را جذب کنید و هم جذابیت انواع محتواها را بسنجید. مثلا هم از محتواهای اخبارگونه کوتاه، هم محتوای بلند و حتی ویدیو، اینفوگرافیک و انواع داده‌ها استفاده کنید تا انواع مخاطبین را درگیر مطالبتان کنید.


۳. عنوان جذابی بنویسید تا کاربران را وادار به خواندن مقاله کند

عناوین اصلی و هدلاین‌ها، یکی از مهم‌ترین قسمت‌های محتوای شما هستند. اگر عنوان جذابی نداشته باشید، بهترین و جامع‌ترین پست‌های شما هم دیده و خوانده نمی‌شوند. پس سعی کنید مهارت نویسندگی خود را بیشتر کنید و عناوین جذابی انتخاب کنید. می‌توانید ۲۰ عنوان مختلف را بنویسید و از بین آن‌ها بهترین مورد را انتخاب کنید. حتما پیش از انتشار محتوایتان، خیلی خوب در مورد عنوانی که انتخاب کرده‌اید فکر کنید.

10 راه افزایش بازدید سایت【ترفندهای کاربردی】 سال 2021 پنتازوم | آموزش و  مشاوره کسب و کار


۴. ارائه یک تجربه کاربری عالی، یکی از ترفندهای افزایش بازدید سایت

ارائه یک وبسایت کاربرپسند با تجربه کاربری راحت و خوب، یکی دیگر از راه های افزایش بازدید سایت است. شاید کمی عجیب به نظر برسد، اما این موضوع در وهله اول تاثیر زیادی روی دید مخاطب می‌گذارد و او را به ماندن در سایت شما و کلیک روی مقالات بیشتر ترغیب می‌کند. فراموش نکنید که کاربران تنها زمانی سایت شما را به بقیه سایت‌ها ترجیح می‌دهند که خیلی راحت بتوانند در آن بچرخند و تجربه راحتی داشته باشند.


۵. نوشتن محتوای فوق‌العاده و بهینه، یکی از راه های افزایش بازدید سایت

نوشتن محتوای منحصربه‌فرد و باکیفیت، یکی از راه های افزایش بازدید سایت است. هرچقدر محتوای شما برای کلمات کلیدی مختلف بهتر باشد، کاربران به ماندن در صفحه و کلیک روی بخش‌های دیگر مانند سایر مقالات، تبلیغات و محصولات علاقه نشان می‌دهند.

سعی کنید مثل یک کتاب به آن نگاه کنید. هر چقدر محتوای کتاب بهتر باشد، تمرکز روی صفحات آن و علاقه به خواندن ادامه آن بیشتر می‌شود. اگر محتوای کتاب خوب نباشد، جلد و تصاویر زیبا، عنوان خوب و تبلیغات نمی‌تواند تاثیری در فروش آن داشته باشد. این موضوع برای مقاله سایت هم صدق می‌کند.

بیشتر از همه روی نوشتن یک محتوای خوب وقت بگذارید و نهایت تلاش خود را بکنید. اگر این کار را انجام دهید، هر چیز دیگری که در مورد آن صحبت کنیم، موثرتر واقع می‌شود. برای نوشتن محتوای خوب روی جستجوی کلمه کلیدی و انتخاب درست آن، منبع و نوشتن متنی روان، جامع و مفید کار کنید.  علاوه بر این از تکنیک‌های سئو به خصوص سئو کلاه سفید استفاده کنید تا مقاله شما در نتایج اول موتورهای جستجو قرار بگیرد. هر چقدر هم محتوای خوبی بنویسید و آن را بهینه نکنید، کسی آن را نخواهد دید. حتما از پلاگین یوآست سئو برای بهینه‌سازی محتوا استفاده کنید.


۶. تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

این کافی نیست که محتوای خوب تولید کنید و امیدوار باشید که مردم آن را پیدا کنند و بخوانند. بلکه باید در این راه پیش‌قدم شوید و تلاش بیشتری به خرج دهید. یکی از بهترین راه های افزایش بازدید سایت استفاده از شبکه‌های اجتماعی و تبلیغ در آن‌ها است. مثلا توئیتر مناسب لینک‌های کوتاه، جملات سریع و وسوسه برانگیز است؛ در حالی که تبلیغات Google+ به سایت شما کمک می‌کند تا در نتایج جستجوی کاربران نشان داده شود و به ویژه در بخش‌های B2B موثرتر است. اگر شما یک شرکت تولیدکننده محصولات B2C هستید، می‌توانید بازاریابی در اینستاگرام و پینترست را امتحان کنید.

چند ترفند بسیار کاربردی برای افزایش بازدید سایت - ایسنا


7. بهینه‌سازی سایت برای موبایل و تبلت

آن روزهایی که کار با اینترنت به PC و کامپیوتر ختم می‌شد، تمام شده است و در حال حاضر افراد زیادی از تلفن همراه برای جستجو در اینترنت و گردش در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. اگر استراتژی‌های شما به گونه‌ای باشد که کاربران مجبور باشند تنها از رایانه استفاده کنند، پس باید قید بازدید و فروش بیشتر را بزنید. حتی اگر وب‌سایتتان خیلی ابتدایی است، باید مطمئن شوید که در طیف وسیعی از دستگاه‌ها، از جمله تلفن‌های هوشمند و تب‌لت‌ها قابل دسترسی و قابل مشاهده است.

به سئو داخلی توجه داشته باشید.

هنوز هم بهینه‌سازی موتورهای جستجو و بهبود سئوی سایت ، مهم‌ترین کاری است که باید انجام دهید. علاوه بر این برای همه عکس‌هایتان “آلت تکست” یا متن جایگزین مناسب بگذارید و از لینک‌های داخلی هم غافل نشوید. متا دیسکریپشن و متا تایتل بسیار مهم هستند. اصولا سعی کنید همه بخش‎های یوآست را رعایت کنید و سئوی محتوایتان را سبز کنید. این کارها را برای افزایش بازدید سایت خود انجام دهید و ترافیک ارگانیک بیشتری دریافت کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد