عصر اطلاعات age information

عصر اطلاعات age information

آپدیت نود 32/آپدیت ایست اسمارت/نرم افزار/مشکلات رایانه ای گلچین asre-info.ir
عصر اطلاعات age information

عصر اطلاعات age information

آپدیت نود 32/آپدیت ایست اسمارت/نرم افزار/مشکلات رایانه ای گلچین asre-info.ir

چطور بک لینک بسازیم؟

بک لینک سازی به عملیات قرار دادن لینک وب سایت در سایت های دیگر عنوان می گردد. در ادامه با ما همراه باشید. 

 

چگونه بک لینک بسازیم؟

اگر دیگر نوشته های سئوسل را مطالعه کرده باشید، راه های مختلف ایجاد بک لینک را برای شما توضیح داده ایم. به طور کلی شما به دو شیوه رایگان و غیر رایگان قادر هستید تا برای وب سایت خود بک لینک ایجاد کنید.

نحوه ساخت بک لینک رایگان | استارتاپ استودیو سمانیک


کارهایی که باید قبل از شروع ساخت بک لینک مورد توجه قرار دهید.

قبل از شروع بک لینک سازی باید ساختار وب سایت را از نظر سئو بررسی کنید. سعی کنید تمام پارامترها را برای  سئو سایت خود بررسی کنید. برای کارایی بیشتر و صدمه نزدن به سایت خود بهتر است که این کارها را به وسیله یک کارشناس سئو انجام دهید تا مشکلی برای سایت پیش نیاید علاوه بر آن میتوانید از کارشناس سئو برای لینک سازی خود استفاده کنید و یا با پرداخت مبلغی مشاوره ای برای  لینک سازی دریافت کنید. عامل بعدی که در لینک سازی باید به آن توجه کنید این است که باید به اندازه کافی محتوا برای سایت خود داشته باشید. اینطور نباشد که در ابتدای شروع به کار سایت و بدون داشتن محتوا شما اقدام به ساخت بک لینک کنید. حتی همواره با لینک سازی خیلی بهتر است که تولید محتوا نیز داشته باشید در نهایت بعد از بررسی های لازم شروع به لینک سازی کنید.


روش رایگان

روش های رایگان نیاز به صبر، صرف زمان و کمی هم ریسک دارد. در واقع اگر شما خودتان قصد دارید بک لینک بسازید، باید این کار را بعد از آموزش کامل انجام دهید. اجرای اشتباه لینک سازی می تواند رتبه سایت شما را به طور قابل توجهی کاهش دهد یا حتی پنالتی کند


روش غیر رایگان (پولی)

روش های غیر رایگان به روشی می گویند که دیگر شما خودتان نیازی به ساخت بک لینک نداشته باشید. بلکه این کار را به سئوکاران دیگری که فعالیت سئو خارجی (آف پیج) انجام می دهند بسپارید. این کار مزیت بزرگی دارد. مهم ترین آن صرفه جویی در زمان و ریسک حداقل است. چرا که افراد متخصص در این زمینه بارها و بارها روش های مختلف بک لینک سازی را آزموده و با آزمون و خطا بهترین متد لینک سازی را ارائه می دهند. بنابراین می توانید با خیال راحت تری اقدام به خرید بک لینک از این وب سایت ها نمائید. فراموش نکنید که پیش از خرید بک لینک، به سابقه مجری لینک سازی، نمونه کارها و غیره نیز دقت و توجه داشته باشید.

چگونه بک لینک ایجاد کنیم؟ روش‌های ساخت بک‌لینک - ادمین سایت


آیا بک لینک واقعا مهم است؟

در اغلب موارد پاسخ به این سوال مثبت است. البته در مواردی هم دیده شده است که در کلمات کلیدی با رقابت متوسط یا پایین، با محتوای مناسب قادر هستید رتبه بگیرید. اما در اغلب موارد این اتفاق نمی افتد و ناچار هستید برای بدست آوردن اعتماد گوگل بک لینک ایجاد کنید که نحوه ایجاد آن را نیز به شما توضیح داده ایم.


چند نوع بک لینک داریم؟

بک لینک ها انواع مختلفی دارند که به برخی از آنها اشاره می کنیم.

  • بک لینک رپورتاژی (لینک‌های موجود در رپورتاژ آگهی)
  • بک لینک پروفایلی
  • بک لینک های فروم و انجمن
  • بک لینک های شبکه های اجتماعی
  • بک لینک سوشیال بوکمارک
  • بک لینک های کامنتی
  • بک لینک های دانشگاهی (با پسوند EDU)
  • بک لینک های دولتی (با پسوند GOV)
  • بک لینک های تقویتی

بهترین سایت ها برای بک لینک

همانطور که در بالا گفته شد بهترین سایت ها برای بک لینک میتوان به شبکه های اجتماعی ، وبلاگها ، سایت های دانشگاهی ، فروم ها و اتاق های گفت و گو و... اشاره کرد. این موارد همواره بهترین سایت ها برای بک لینک هستند. یکی از مزیت های این وب سایت ها این است که شما میتوانید ساخت بک لینک رایگان انجام دهید.

چجوری بک لینک بسازیم؟ - آکادمی رایانیتا


چه مواردی را پیشنهاد نمی کنیم؟

در اینجا مورادی که پیشنهاد نمی شود را مطرح می کنیم:

لینک سایت خود را در انجمن های صنعتی و چت روم ها قرار ندهید. این کار به مثابه اسپم کردن می باشد و احتمالا از طرف گوگل و سایر موتورهای جستجو با جریمه مواجه می شوید.

در سایت های تبادل لینک ثبت نام نکنید.

سعی در فریب دادن گوگل با تولید لینک به شکل افراطی و یکشبه نکنید.

با توجه به مطالب گفته شده، با ساخت بک لینک های پر ارزش و معتبر (High Authority Backlinks)، سئوی سایت را بهبود ببخشید و اعتبار سایت خود را بالا ببرید. در نتیجه ترافیک سایت را بالا ببرید و نرخ تبدیل سایت را افزایش دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد